Subject: FW: Lagedi tee 14a liitumine LC1981.Tööprojekt_TRAM nõus_04.10.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 08:41:51 +0300

From: Andres Pukka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, October 24, 2024 4:00 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lagedi tee 14a liitumine LC1981.Tööprojekt_TRAM
nõus_04.10.2024

Tere

Siin kaablitrassi osa natukese muutus, palun kooskõlastust uuendada.

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 4, 2024 9:40 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Lagedi tee 14a liitumine LC1981.Tööprojekt_TRAM nõus_04.10.2024

Tere

Esitatud trassivaliku ja elektripaigaldiste asukohtadega nõus. vormistage
palun projekt vastavalt Teile esitatud nõuetele ning saatke palun otse
mulle kooskõlastamisele.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Andres Pukka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, October 2, 2024 3:42 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lagedi tee 14a liitumine elektrivõrguga, Lasnamäe linnaosa,
Tallinn, Harju maakond LC1981.Tööprojekt

Tere

Palun tagasisidet kaablitrassi ja jaotuskilbi asukoha valiku osas.

Lugupidamisega

Andres Pukka

+372 53726646

Elram OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.